Strony

wtorek, 6 listopada 2012

Skrzydła

Bardzo się cieszę że do mnie zaglądacie i zostawiacie tak miłe komentarze . 
 DZIĘKUJĘ !
Chciałam tylko napisać małe sprostowanie odnośnie mojego ostatniego wpisu .
Niektóre z was chwaliły mnie za pomysłowość w wykonaniu wianka . 
Takich wianków w internecie można spotkać mnóstwo , 
z filtrów do kawy , z płatków kosmetycznych , chusteczek czy ze skrawków tkanin . 
Niestety pomysł nie jest mój ja go tylko wykonałam i chciałam was zachęcić
 do wykonania podobnego , bo bardzo mi się spodobał . 
Piszę to po to, bo nie chcę abyście pomyśleli że przypisuję sobie czyjeś projekty.
To tyle mojego wyjaśniania .

Tym razem pochwalę się swoim pomysłem ,
 choć pewności nie mam czy ktoś już coś podobnego nie wymyślił .
Mi o tym w każdym bądź razie nic nie wiadomo .

Wiem , wiem że do świąt jeszcze jest trochę i że może za wcześnie z takimi klimatami , 
ale po prostu muszę bo " inaczej się uduszę " pokazać wam co zrobiłam .

TA DAM !



Skrzydła od dawna mi się marzyły i po głowie chodziły rożne projekty .
Przy okazji klejenia wianka pistoletem na ciepło wpadłam na pomysł poprzyklejania papierowych, jednorazowych talerzyków w taki sposób żeby przypominały skrzydła . 
 Talerzyki trzeba odpowiednio przyciąć i przykleić na karton . 
Ot  cała filozofia !
Ja jeszcze na koniec skrzydła pomalowałam .















Żeby Wam pokazać moje dzieło musiałam pobawić się w świąteczne aranżację .
Te zimowe klimaty zagościły u mnie tylko na chwile , do zdjęć . 
Zaraz je chowam do pudelek , niech cierpliwie poczekają aż nadejdzie odpowiednia pora . 
Na razie skrzydła zawisną nad naszym łóżkiem i tam pewnie mogą sobie wisieć przez cały rok .

Mam nadzieję że efekt końcowy Wam się podoba .
W mojej głowie jest jeszcze kilka pomysłów na skrzydła , tylko wymagają dłuższej realizacji  .
Na razie z braku czasu muszą poczekać . 

Pozdrawiam i do następnego razu :) 



135 komentarzy:

  1. Normalnie wow zbieram szczękę z podłogi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, pomysł zachwycający! Na kominkiem te skrzydła wyglądają po prostu cudownie! Uroku dodaje im odpowiednie pomalowanie. Zrobiłaś to fenomenalnie! :)
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiuuuuuuu, Ty jestes niesamowita! Ja tez marze o skrzydlach, widzialam podobne, drewniane w sprzedazy, jak sie domyslasz w cenie powalajacej..Twoje sa przepiekne, lekkie i wygladaja jak prawdziwe:-)
    Chyle czola przed Twoimi zdolnosciami,
    usciski
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no po prostu popełnię harakiri Kobieto jesteś niesamowita Nie wiem czy mi się uda zrobić ale będę próbowała bo chyba dawno nie wypowiedziałam zdania "muszę to mieć" Normalnie wiecznie mnie zaskakujesz ,jesteś kopalnią pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOOO!! to jest pomysł:) a co do pomysłów, uwieź mi, ze ja mam tak, myślę, ze sama coś wymyśliłam a potem zonk okazuje się, że ktoś już wymyślił takie coś, ciekawe czy z moją choinką popcornu będzie to samo co z wianem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne skrzydła
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysły masz! Widzę, że w kuchennych klimatach siedzisz - może coś wymyślisz z np. plastikowych łyżeczek. :))
    Jesteś niesamowita.
    Pa
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a propo's plastikowych łyżeczek: widziałam piękne ramy luster, klosz i nenufary
      dla zainteresowanych podaję linki:
      http://manualni.pl/lilie-wodne-z-plastikowych-lyzeczek/
      http://manualni.pl/lustro-z-rama-z-lyzeczek/
      http://kluskiwnosie.blogspot.com/2012_06_05_archive.html
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Super pomysł !!!!!!! Wykonianie mistrzowskie !!!
    Wychodzi na to, że przedmiotów ogólnodostępnych i to za niską cenę można stworzyć dzieło sztuki !!!
    Napewno będą wspaniałą całoroczną dekoracją !!!
    Czekam z niecierpliwością na nowe zaskakujące projekty ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zatkało mnie jak zobaczyłam!! Kasiu moje ukłony w Twoją stronę,jesteś WIELKA!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity pomysł ! Jeszcze nigdy nie widziałam czegoś tak pięknego ;))) Wspaniały pomysł jak wyczarować coś pięknego z niczego hihi :)
    Pięknie się prezentują te skrzydełka... zarówno w aranżacji świąteczno-zimowej jak i zapewne nad łóżkiem ;) Będą pięknie wyglądać przez cały rok ! Super :)))

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, bardziej mi się podoba niz wianek, przynajmniej wydaje się prostsze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwe dzieło sztuki:) Edyta

    OdpowiedzUsuń
  13. No genialny pomysł!!! pięknie Ci to wyszło! :)))
    Bardzo mi się podobają skrzydła jako dekoracja :)))

    No i wianuszek z poprzedniego posta też super :D
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne! Jesteś niesamowita - Twoje pomysły są fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś wspaniałego :-)
    Jesteś bardzo kreatywna osoba!!!!
    Twoje skrzydła są przepiękne!!!
    To jest już mój ulubiony post :-) napatrzec się nie mogę i nadziwić :-) !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. pomysl genialny i piekne wykonanie...zachwycajace:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł wspaniały :) podobnie jak wykonanie. Aranżacja na pięć z plusem. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Aj! I mnie się marzą skrzydła! Przeczesuję internet w poszukiwaniu inspiracji. Widziałam różna, niektóre podobne ale Twoje są mistrzowskie!!!!! I do tego pięĸnie je pomalowałaś:) Nad kominkiem im pięknie! Choć ja swoje powiesiłabym w sypialni bo kominka się pozbyłam. PIĘKNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Skrzydła naprawdę przepiękne. Eh, chciałabym być taka pomysłowa :) Pozazdrościć. Z wykonaniem nie byłoby źle, tylko ciągle brakuje najważniejszego :( ... CZASU. Buziaki Iza

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł, skrzydła prawdziwie anielskie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ Ty masz Kochana fantastyczne pomysły ... piękne skrzydła ... szkoda, że u mnie miejsca brak na takie cudo ;))
    Pozdrowienia ślę i uściski gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały pomysł. Skrzydła cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG! Piekne skrzydla! Monumentalne a przy tym zwiewne :-)
    I cala aranzacja ZACHWYCAJACA!!!!
    Gratuluje talentu
    Pozdrawiam
    A(polonia)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysl, nie zgadlabym ze to talerzyki tekturowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałości!!! Przepięknie wykonane! Gratuluję takiego pomysłu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. I skrzydła i fakt umieszczenia ich nad kominkiem są rewelacyjnym pomysłem!Na pierwszy rzut trudno zgadnąć z czego są wykonane:)Zwróciłam tez uwagę na klimatyczny zegar.Cudowny!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny projekt. W życiu nie domyśliłabym się, że to talerze! Cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic dodać nic ująć Kasieńko genialnie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. No proszę taki prosty pomysł, a efekt przechodzi wyobrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny pomysł, a ja poluję na drewniane lub kamienne(bardziej imitację kamienia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjny skrzydlaty projekt.
    Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zamurowało mnie totalnie.. pięknie i chyba zaczynam czuć dzięki Tobie święta choć to jeszcze ponad miesiąc..pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudnie wygląda :D czy do świąt daleko czy nie, wygląda bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. What a beauty. Fantastic job you did there. Love it.

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  35. Łął jetem pod ogromnym wrażeniem , nie samowita jesteś , skrzydła boskie ....

    OdpowiedzUsuń
  36. nie wpadłabym na to, że to talerzyki!
    Cudo!
    Wygląda rewelacyjnie i wcale nie wydaje się być proste!
    Wianek poniżej czaderski, też nie wygląda, żeby był zrobiony z filtrów do kawy!?
    Prześlicznie to zrobiłaś, tak starannie - ja pamiętam, że w dzieciństwie nie lubiłam nic kleić ... i chyba tak jest do dziś, więc podziwiam i podziwiam :D.

    OdpowiedzUsuń
  37. Suknia jest cudowna!
    Wianek piękny.
    Skrzydła fantastyczne.
    Ty jesteś artystką - marnujesz swój talent. Mogłabyś zdobyć świat w dziedzinie szeroko pojętego design'u

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow :) Jestem pod wrażeniem, ot zwykłe talerzyki a co można z nich zrobić. Ja nie widziałam wcześniej podobnej dekoracji. Jest super, choć dość odważna :) Chciałam dodać, że masz przepiękny kominek :) z tymi dużymi świecami ...strasznie mi się podoba, nie wiem czy u Ciebie to też "atrapa" kominka...strasznie chciałabym kiedyś we własnym domu coś takiego urządzić...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak ja bym chciała mieć taką wyobraźnie i zdolności jak Ty!!!!Niestety Bozia pożałowała na takie talenty haha! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. genialne! myślałam, że to drewno, później, że...pierogi ::::::DDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczne! Genialny pomysl i wykonanie bajka! Super;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fiufiurufiu, pomysłowe. Proste i bardzo efektowne.

    A propos wytworów z filtrów do kawy widziałam super lampę stylizowaną na pluma cubic, zrobioną właśnie z filtrów do kawy. Mam ogromną chęć taką zrobić, ale nie mogę kupić białych filtrów. Poza tym, te które pokazywałaś są chyba jakieś inne niż dostępne u nas.
    Pewnie wylepię sobie z piór i będę miała bardziej pluma cubic ;-))))))

    Skrzydła niemniej czarujące, a raczej imponujące i pięknie prezentują się w świątecznej aranżacji.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  43. sa po prostu cudowne!!Wspaniale wykonanie,fantastycznie wygladaja!!
    Aaaach!!!!!

    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Skrzydła zjawiskowe :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Oh my goodness ~ beautiful! I never would have thought of paper plates!

    OdpowiedzUsuń
  46. cudownie!!!!! nie wpadłabym na to nigdy, a takie proste do zrobienia...
    świetny blog i zdjęcia przepiękne!
    pozdrawiam ciepło =)

    OdpowiedzUsuń
  47. Catarzynko przecież to anioł! :))) hehe te skrzydełka są niesamowite! i jakie ciekawe , bardzo oryginalne wykonanie:) po pomalowaniu wyglądają jak z kamienia:)
    zakochałam się w Twoim świątecznym kominku...:)

    OdpowiedzUsuń
  48. i wish this post were in english! oh my...those wings are made out of paper plates?? you're kidding me?? they are sooooooo beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Pewnie, że podoba. Nieźle się przy nich napracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  50. nie wiem czemu ale moje pierwsze skojarzenie, że skrzydła są zrobione z pierogów kupnych:-P taki kształt i ten brzeg jak maszynowo zaciskane:-D

    OdpowiedzUsuń
  51. Zazdroszczę Ci talentu:). Pomysł genialny - wykonanie WOW!!! W życiu bym nie zgadła, że skrzydła są z papierowych talerzyków:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Rewelacyjne skrzydła!!!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  53. Niesamowicie wyszly te skrzydla! Takie banalne, a efekt rewelacyjny! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Super pomysł , już go gdzieś widziałam ale twoje wykonanie bardzo ładne...pozdrawiam...pa...

    OdpowiedzUsuń
  55. Pomysł rewelacyjny, wykonanie perfekcyjne!!!
    Ale czy one nie powinny być zawieszone odwrotnie? Anielskie skrzydła na górze są szerokie a potem sie zwężają:)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Kasiu, mistrzostwo świata jak dla mnie!!! Wspaniały pomysł i cudowne wykonanie - jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pobudziłaś moją wyobraźnię:)
    Skrzydła są piękne i takie iście anielskie.
    Cały aranż świąteczny bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. WOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW!!!!

    SUPERTOLLE Idee.. werde ich mal ausprobieren.. wenn ich darf ☺

    ♥-liche Grüße
    Gina

    OdpowiedzUsuń
  59. Wow! jestem pod wrażeniem, cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Naprawdę ekstra pomysł. Gdy zobaczyłam zdjęcie pomyślałam, że te skrzydła są drewniane. Super.
    Pozdrawiam i zapraszam na candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  61. No, coś pięknego! Gratuluję pomysłowości. Efekt jest nieziemski, żeby nie powiedzieć "anielski" :). Fantastyczna robota! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Cat!!!! Wspaniały pomysł! Niezykle kreatywna z Ciebie osóbka:) Jestem pod wielkim, WIELKIM wrażeniem! Całuski!!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Sensacjonalny pomysl z tymi skrzydlami, tzn.sam fakt ze do wykonania uzylas papierowych talerzykow. Efekt prezentuje sie wspaniale, ma w sobie nie tylko cos swiatecznego, ale i mistyczno - bajkowego, a wiec pasuje do swiatecznych ozdob. Mozna byloby zrobic mniejsze, pomalowac na bialo ze srebrna poswiata i uzyc np. zamiast szczytu choinkowego....Dziekuje za pomysl, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Dla mnie bomba- prezentują się zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
  65. o rany! że też ja na to nie wpadłam! czy mogę "odgapić" Twój pomysł? przecież ja muszę mieć takie anielski skrzydła:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Coś przepięknego zrobiłaś. Masz talent cudeńko!!!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny pomysł i wykonanie , aż szkoda chować do czasu świąt tak piękną dekorację !!!
    Podziwiam w cichym zachwycie .
    Uściski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  68. ¡Maravilloso!!
    Feliz semana.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  69. Kochana jaka z Ciebie pomysłowa kobitka! Kto by pomyślał, że z talerzy można takie cuda zrobić! Wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  70. szok, szok i jeszcze raz szok, poprostu cudowny pomysł i gratulacje za kreatywnosc na maxa :))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. oooo jakie one sa cudowne! pomysł zapisuję, jak znajdę czas to dostosuję go do moich potrzeb :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Rewelacja!!! efekt oszalamiający :) cudo poprostu

    OdpowiedzUsuń
  73. niesamowite!!! boski pomysł... gratuluję!!!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. O jaaaa! Nieziemsko-anielsko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  75. Kasiu pomysł jest genialny, a wiesz że ja w pierwszej chwili pomyślałam że to pierogi i zastanawiałam się jak one się tak trzymają, wiem że to nie ma sensu ale to był taki moment pierwszy rzut oka:)

    OdpowiedzUsuń
  76. cudowne te skrzydła! niesamowity pomysł! :-) Pięknie wszystko wygląda .. świątecznie.. a ja już święta czuję pełną parą :-) Więc jak dla mnie to pora akurat świąteczna :-)) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny pomysł. Miło się ogląda te Twoje aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
  78. Wspaniały pomysł, wykonanie i aranżacja!
    A skrzydła same w sobie są prawdziwie anielskie...
    Gratuluję i życzę nie mniej kreatywnych pomysłów!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  79. A już myślałam, Kasiu, że jakiś archanioł Ci je zostawił w prezencie :)) Pomysł świetny i jestem pewna, że nowy! Zrobiłaś to fantastycznie, zwłaszcza, że ułożenie takich pociętych talerzyków to nie jest to..tamto..:)) Pozdrawiam serdecznie i nie chcę nawet myśleć, co to będzie jak te pudełka na święta pootwierasz...

    OdpowiedzUsuń
  80. Kasiu - kiedy zobaczyłam te skrzydła to po prostu oniemiałam ...widziałam różne projekty w sieci ale to, to dla mnie totalne zaskoczenie, siedzę z buzią niemądrze otwartą i pieje z zachwytu...wspaniała przestrzenna forma i do tego materiał całkiem niedrogi ogólnie dostępny...po prostu PIĘKNE...podziwiam...podziwiam...i wzdycham :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Jesteś niesamowita! Jaki pomysł! Są teak dekoracyjne, że niewiele już potrzeba, żeby było świątecznie!
    pozdrawiam ciepło
    marta

    OdpowiedzUsuń
  82. o mamo! ale sie ciesze ze trafilam na Twoj blog! jest swietny, a te skrzydła "wyczaiłam" przez Pinterest... bosko... piekne zdjecia..no zaczwycac sie moge jeszcze dlugo i z przyjemnoscia obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ależ piękne i pomysłowe! Śliczne zdjęcia robisz :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  84. Wspaniały projekt, skrzydła są po prostu cudowne! Aż nie można oderwać o dnich oczu. Wyglądają jakby były zrobione z gipsu, czy czegoś podobnego, takie masywne, a jednak lekkie, pierzaste, dzięki zakładkom na brzegach talerzyków, piękne!

    Zapraszam serdecznie do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. PS Na moim blogu czeka na Ciebie pewna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  86. ZATKAŁO MNIE:)))))
    CUDOWNE!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Kasiu, jesteś niezwykła!! To jest tak piękne, że aż mi słów brakuje....pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  88. Skrzydła są bajecznie piękne. Masz fantastyczne pomysły a realizacja mistrzowska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Ale super pomysł! Jesteś genialna ;o))

    OdpowiedzUsuń
  90. Niewiarygodnie piękne, BRAWO ! Lubię tu zaglądać, bo zawsze można liczyć na wspaniałe inspiracje !

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam! wyróżniam i zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. i ppomysł i wykonanie Mistrzostwoo Swiata!!!! bardzo pięknie je zaaranżowałas:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Na pewno wypróbuję na Święta pomysł ze skrzydłami :D Natomiast u mnie w ŚRODĘ rusza (najprawdopodobniej) piersze w Polsce link party (imprezka linkowa;)) - wszystkie utalentowane blogerki będą mogły zostawiać linki do ciekawych postów na swoich stronach, dzięki czemu inni czytelnicy będą mogli je odwiedzić. Genialna okazja do poznania innych ludzi z podobnymi zainteresowaniami:-) Post na temat zasad już się pojawił.
    Serdecznie zapraszam bo bez odwiedzających nie ma linków, a bez linków nie ma imprezy, a bez imprezy... noo...nie ma imprezy :D Więc jeśli ktoś jest zainteresowany i chce wziąć udział to przekażcie proszę dalej, żeby było nas, imprezowiczek, jak najwięcej ;)
    http://speckled-fawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Kasiu ja bym Cię widziała w którejś z angielskich gazet wnętrzarskich...nie chciałabyś spróbować? Podziwiam Cię za wszystko co robisz. Aniele ucieleśniony!

    OdpowiedzUsuń
  95. Chwilkę mnie nie było w necie, a tu takie zmiany na Twoim blogu. Śliczny banerek główny - taki zmimowy, no i pomysłowe skrzydła. Wspaniale się prezentują :-). Fajne rzeczy robisz naprwdę i ten wianek też super - różne widziałam ale z takich foremek jeszcze nie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  96. Skrzydła są genialne! Najbardziej mnie zadziwiło, że są zrobione z talerzyków! Super je pomalowałaś! Też mi szczęka opadła ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  97. Są po prostu przecudowne!!!! Aż mi dech zapiera!!! ja też marzę o skrzydłach.. a te są po prostu obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  98. Zbieram obolałą szczękę, z podłogi... Tak mi gwałtownie opadła :) Świetne są!! A wystrój! Zaczełam sobie nucić "Cichą noc"...prześlicznie... Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  99. Świetnie wyglądają te skrzydła !! Gdybyś nie powiedziała z czego są zrobione to chyba bym nie zgadła. Piękne !!! Gratuluję talentu :)

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  100. Fantastyczny pomysł i wykonanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  101. Jestem pod wielkim wrażeniem :) Skrzydła wyglądają imponująco. Gratuluję i pomysłu i zdolnych rączek :)
    Pozdrawiam i na pewno jeszcze do Ciebie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Przepiekne te skrzydla :-) Coz za oryginalny pomysl :-) Kominek i zegar wygladaja uroczo w tej oprawie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  103. Skrzydła boskie a zdjęcia zjawiskowe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Dołączam do grona osób, które nie znajdują słów by opisać piękno jakie widzą.
    Zamilczę więc...
    Cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  105. such a gorgeous design--thank you for the inspiration! love your blog:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Wow - tego jeszcze nie było chyba nigdzie - jesteś WIELKA, gdybyś nie napisała, że zrobiłaś je z talerzyków, byłabym przekonana, że są wystrugane z drewna, poza tym perfekcyjnie je pomalowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  107. No nie !
    Wszystkie dekoracje robisz super, ale te skrzydła są wprost niesamowite !!

    OdpowiedzUsuń
  108. I just love these wings. I adore your whole blog. You're so very creative. I just wish I knew how to translate your blog into English.

    Wishing you a very Merry Christmas... Tracy@CottonPickinCute

    OdpowiedzUsuń
  109. Beautiful!! I need a translator too so I can read how to do it!!

    Merry Christmas!

    Lou Cinda :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Your Angel Wings are the most beautiful Christmas Decoration DIY I have seen on Pinterest! Thank you for sharing your gift with the world.

    OdpowiedzUsuń
  111. I came across your beautiful Angel Wings Christmas mantle on Pinterest. Thank you for sharing gift with the world.

    OdpowiedzUsuń
  112. I cannot speak of the sheer BEAUTIFUL of this---it soars, as does my heart.

    rachel

    OdpowiedzUsuń
  113. What a inspirational idea with paper plates! Thanks so much for sharing. New Follower.

    Jody

    OdpowiedzUsuń
  114. Wszystki Twoje prace są niesamowite. Gdy zobaczylam te skrzydła pomyślalam "muszę takie mieć". Zabieram sie do pracy

    OdpowiedzUsuń
  115. genialnie to wymyśliłaś..skrzydła jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Wow... from Utah... I am so doing this! Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  117. Wspaniały pomysł!Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  118. Gratuluję pomysłu! ...Pozdrawiam Świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja również jestem zakochana w skrzydłach :) I takowe chodzą mi po głowie tup tup tup. Jeszcze w tym wcieleniu powinna je wykonać jakąś techniką ;)

    OdpowiedzUsuń