Strony

czwartek, 29 czerwca 2017

In The Pink & Grey Again !


Witam Kochani ! 

Koniec czerwca, zapewne szykujecie się do wymarzonych letnich wakacji.
My planujemy dopiero w sierpniu swój wakacyjny urlop. Jeszcze trochę musimy poczekać, 
chociaż kilka dni temu w Anglii były niesamowite upały, więc dni spędzaliśmy na plaży. 
Mogłam w pełni cieszyć się urokami mieszkania nad morzem. Woda była ciepła jak zupa. 
Niestety nie trwało to długo, bo co za dużo to podobno niezdrowo, więc teraz dla odmiany nastąpiła pora deszczowa. Chcąc nie chcąc z plaży trzeba było przenieść się do domu.
No i gdy tak całodniowy deszcz przygrywał swoje rytmiczne melodie, 
zaczął tańcować pędzel z farbą.

Pędzel pierwszy - farba za nim, 
ach jak cudnie tańczyć z panem !...
... Tak ze sobą tańcowały, 
aż pomalowały kredens cały ! :)


 Pewnie uznacie, że jestem nudna, bo ten zestaw kolorystyczny jak, szary i różowy, 
gości u mnie już nie pierwszy raz. Co zrobić, robię to co lubię, taka już jestem ;) 











Letnie serdeczności !
Cat-arzyna


23 komentarze:

  1. Ależ u Ciebie ślicznie:)wszystko takie wysmakowane:))i już nie wiem,czy życzyć Tobie i sobie niepogody,bo powstają u Ciebie cudeńka,a ja je mogę z ogromną przyjemnością oglądać,czy życzyć Ci słoneczka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równowaga jest wskazana, ale ciągłej pogody ducha myślę, że można nam wszystkim życzyć :)
      Dziękuję Kochana !

      Usuń
  2. Pięknie to wszystko wygląda. Ja też jeszcze muszę poczekać na urlop bo mam dopiero w drugiej połowie sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, no jak zawsze przecież! ;-)
    A pogoda, jak kobieta, zmienną jest. :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to dobrze, na koniec bardzo ciężkiego dnia zawiesić oko na czymś tak pięknym...

    Śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój post to jakby powrót po dłuuugiej podróży do domu. Za rzadko tu bywasz stanowczo😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, niby tak jak zawsze, a jednak czuję letni powiew w kolorach, może są bardziej intensywne?
    Serdeczności moc przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. No bo jak jest połączenie super kolorów to jest i kropka. Może kolory te same ale mebel za każdym razem inny i inaczej wyglądający. Pozostaję w zachwycie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och do urlopu jeszcze tyle czasuuu - we wrześniu mam. A mebelki mogę podziwiać nieustannie i lubię róż z szarym :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to możesz wszystkie mebelki pomalować na szaro i różowo bo też bardzo lubię to połączenie.
    Kochana u mnie wczoraj było 11 stopni i deszcz cały dzień :( Na serio myślałam żeby włączyć ogrzewanie ale ostatecznie ratowałam sie termoforem :)
    Buźka xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Duet z wierszyka czyni cuda, piękny w nowej odsłonie mebel.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawienie różu z szarością jak dla mnie jest idealne.
    Jak zwykle klimatycznie i uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw kolorystyczny przecudny. Przepiękny mebel :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kredensik i to co w nim także. Bardzo lubię porcelanę z tymi motywami. U nas też nastąpiło załamanie pogody. Życzę Tobie i sobie też, żeby deszcz jak najszybciej przestał padać i na weekend wyjrzało słońce. ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Grey and pink looks beautiful together. Love it.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe wieki mnie u ciebie nie było. Aż zatęskniłam do twoich cudnie wystylizowanych fotek i mebli.

    Szary i różowy to naprawdę piękne zestawienie.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurde... przepiękny kredens! Uwielbiam takie meble, są bezcenne...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja myślę, że takie połączenie kolorów jest bardzo udane :) Pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny...ja wszystko u Ciebie, lubię tu zagladać,pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda, jak nadgryziony zębem czasu piękny mebel, ale wiem że jest dopieszczony w każdym szczególe - nic tu nie jest przypadkowe. I to jest właśnie Twój styl, który czyni każdy przedmiot wyjątkowym.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny ten kredens !!! Też lubię szarości i biel. Wiem, jak to jest, gdy człowiek polubi jakiś kolor i chciałby go mieć prawie wszędzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje mebelki zawsze mi się podobają a ten zestaw kolorów to strzał w dziesiątkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki marzy mi się kredens.Prawdziwe cudo.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń